![Neix l’[esc]hola, un espai per construir col·lectivament una nova manera de consumir](https://somconnexio.b-cdn.net/wp-content/uploads/2024/07/creativitats_logos_Mesa-de-trabajo-1-copia-2.png)
Els dies 8, 9 i 10 de novembre, Terrassa acollirà l’[esc]hola, un esdeveniment que neix amb l’objectiu de promoure la reflexió col·lectiva sobre un consum més curós, just i democràtic. Som Energia, Som Mobilitat i Som Connexió hem unit esforços per donar vida a aquesta primera edició de l’escola compartida que busca transformar el coneixement i…





